Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T17:25:16+02:00
Potrzebne rzeczy: kawałek deski (albo coś innego co będzie służyło za "szkielet" całości), gumka albo sprężynka (gumka może być recepturka albo od majtek - w zależności od tego jak duże siły ma mierzyć przyrząd i z jaką precyzją (im większa wytrzymałość tym mniejsza dokładność); sprężynka.

Jak zrobić: zamocować do deseczki (np. za pomocą gwoździa) koniec gumki lub sprężyny. Na drugim końcu zrobić haczyk. Trzymać całość pionowo i wieszając kolejno coraz większe obciążenia zaznaczać na deseczce skalę (każde 100 gramów odpowiada ok. 1 N).
17 4 17
2009-10-08T17:28:09+02:00
Przygotować:
-przezroczystą rurkę
-mazak
-sprężynę z haczykami na końcu
-plastelinę



Do rurki włorzyć skrężynkę i od góry zakleićplasteliną.
namalować skalę mazakiem (100g - 1n)
8 3 8