Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:35:26+01:00
No to tak 4x5= 20
12x15=180
180/20=9
;p
1 5 1
  • kopi
  • Początkujący
2010-02-06T21:39:08+01:00
Są podobne
4x5= 20
12x15=180
180:20=9
1 5 1
2010-02-06T21:41:00+01:00
4/12=5/15 -->po skroceniu 1/3=1/3
stosunek... krótszy bok 1go prostokata do krotszego 2go prostokąta... rowne dluzszy bok mniejszego do dluzszego wiekszego.. po skroceniu sa rowne
1 5 1