Witam. Mam pytanie dotyczące gier typu FPS czyli takie jak :
- Counter - Strike
- Soldier Of Fortune

Więc, jak włączam gre Counter Strike w samym menu strasznie przecina się gra, nie jest to wina na pewno komputera, bo o wiele lepsze gry chodzą na nim ekstra. Nie wiem o co chodzi ;/ nic nie pomaga - ani przeinstalowanie, ani ustawienia gry, ani przeinstalowanie sterowników. Co gry Soldier Of Fortune II nie mogę jej nawet włączyć, ponieważ wyskakuje mi komunikat na czerwone, że coś tam OpenGL. Robiłem wszystko to samo co w CS i nic. Kto wie co można zrobić, oprócz tego co wymieniłem, proszę pisać :) dziękuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:40:57+01:00
Najprawdopodobniej masz uszkodzoną płytę. Miałam taki sam przypadek z innymi grami, wkońcu poszłam do sklepu i tam mi powiedzieli że możliwe że jest płyta uszkodzona ( coś źle wgrali, zgrali, pomylili kod itp.). Okzało się to prawdą.
Mam nadzieję że pomogłam.
2010-02-06T21:56:56+01:00
Możesz mieć zakurzony komputer więc odkurz go, popsikaj wtyczki odpowiednim płynem do nich, możliwe że aktualizacje zle ci sie zainstalowały, masz błąd systemu lub zepsutą płyte głowną