Wpisz w kropeczki definicję nazwę elementu mchu którego dotyczy.
a) ............ przytwierdzają roślinę do podłoża oraz dodatkowo pobierają niewielkie ilości wody i soli mineralnych.
b).............. prowadzą proces fotosyntezy oraz pobierają wodę z solami mineralnymi.
c).............. Odpowiada za produkcję zarodników a po dojrzeniu również za ich wysypywanie się.

Daje naj,

3

Odpowiedzi

2010-02-06T21:39:14+01:00
A) chwytniki
b) liście
c) zarodnia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:40:22+01:00
A) CHWYTNIKI przytwierdzają roślinę do podłoża oraz dodatkowo pobierają niewielkie ilości wody i soli mineralnych.
b)LISTKI prowadzą proces fotosyntezy oraz pobierają wodę z solami mineralnymi.
c)ZARODNIA odpowiada za produkcję zarodników a po dojrzeniu również za ich wysypywanie się.
2010-02-06T21:41:03+01:00
A chwytniki
b listki
c zarodnie