Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:58:49+01:00
W Europie :
-obraz Leonarda da Vinci " Ostatnia wieczerza"
- Michał Anioł obraz " Sąd ostateczny"
-kaplica sekstyńska w Bazylice sw, Piotra w Watykanie
- Katedra Notre Dame Paryż,
-Bazylika św. Piotra Watykan
w Polsce :
-Kościół Mariacki Kraków
- Bazylijka św. Andrzeja Apostoła w Olkuszu
- Jasna Góra
- Licheń
- Bazylika pw. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela Chojnice
w Poznaniu :
nie jestem z Poznania więc nie wiem, wymień np. 3 kościoły - pod jakim sa wezwaniem
5 4 5
2010-02-07T02:51:29+01:00
W Europie jest to wielkie poszanowanie dla Papieża wielkie tłumy gromadzą się gdy ma przyjechać,w wielu krajach jako religia dominująca jest religia właśnie chrześcijańska.Wiele walk które się odbyły miały charakter religijny,W Polsce również jako religia dominująca brana jest ta właśnie religia .Wszkołach dzieci uczone są religi .Częste modlitwy za osoby potrzebujące .A w Poznaniu to niestety nie wiem
3 2 3