Pierwiastek z 45 razy pierwiastek z 5
pierwiastek z 48 razy pierwiastek z 3
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,004 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 2
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,016 razy pierwiastek trzeciego stopnia z -4
pierwiastek z 2 razy pierwiastek z 9
pierwiastek z 18
pierwiastek trzeciego stopnia z -9 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 3
pierwiastek trzeciego stopnia z 8
pierwiastek trzeciego stopnia z -6 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 3 razy pierwiastek trzeciego stopnia z -12
pierwiastek z 4 razy pierwiastek z 3 razy pierwiastek z 12

pierwiastek z 50 podzielic na pierwiastek z 2
pierwiastek z 0,72 podzielic na pierwiastek z 2
pierwiastek z 100 podzielic na pierwiastek z 81
pierwiastek z 1,44 podzielic na pierwiastek z 0,49
pierwiastek trzeciego stopnia z 24 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 3
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,25 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 2
pierwiastek trzeciego stopnia z -27 podzielic na 64
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,729 podzielic na 0,027
pierwiastek z 1 i 1/8 podzielic na pierwiastek z 4 i 1/2
pierwiastek z 1 i 9/16 podzielic na 1 i 7/9
pierwiastek trzeciego stopnia z 2/9 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 3/4
pierwiastek trzeciego stopnia z -3 i 3/8 podzielic na 1 i 61/6

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T22:18:37+01:00
Pierwiastek z 45 razy pierwiastek z 5=15
pierwiastek z 48 razy pierwiastek z 3=12
pierwiastek z 2 razy pierwiastek z 9 = 4,24264069
pierwiastek z 18 = 4,24264069=-3
pierwiastek trzeciego stopnia z -9 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 3
pierwiastek trzeciego stopnia z -12=4
pierwiastek z 4 razy pierwiastek z 3 razy pierwiastek z 12=12
pierwiastek z 50 podzielic na pierwiastek z 2=5
pierwiastek z 0,72 podzielic na pierwiastek z 2=0,6
pierwiastek z 100 podzielic na pierwiastek z 81 = 1,11111111
pierwiastek z 1,44 podzielic na pierwiastek z 0,49 = 1,71428571

3 2 3
2010-02-06T22:19:22+01:00
Pierwiastek z 45 razy pierwiastek z 5=15
pierwiastek z 48 razy pierwiastek z 3=12
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,004 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 2=³√0,008=0,2
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,016 razy pierwiastek trzeciego stopnia z -4=³√0,064
pierwiastek z 2 razy pierwiastek z 9=√18
pierwiastek z 18 = √18=4,24
pierwiastek trzeciego stopnia z -9 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 3=³√-27
pierwiastek trzeciego stopnia z 8=2
pierwiastek trzeciego stopnia z -6 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 3 razy pierwiastek trzeciego stopnia z -12=³√216
pierwiastek z 4 razy pierwiastek z 3 razy pierwiastek z 12=√144=12

pierwiastek z 50 podzielic na pierwiastek z 2=√25=5
pierwiastek z 0,72 podzielic na pierwiastek z 2=√0,36=0,6
pierwiastek z 100 podzielic na pierwiastek z 81
pierwiastek z 1,44 podzielic na pierwiastek z 0,49=√1,3
pierwiastek trzeciego stopnia z 24 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 3=³√8=2
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,25 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 2=³√-12,5
pierwiastek trzeciego stopnia z -27 podzielic na 64
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,729 podzielic na 0,027
pierwiastek z 1 i 1/8 podzielic na pierwiastek z 4 i 1/2
pierwiastek z 1 i 9/16 podzielic na 1 i 7/9
pierwiastek trzeciego stopnia z 2/9 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 3/4
pierwiastek trzeciego stopnia z -3 i 3/8 podzielic na 1 i 61/6
2 5 2