Odpowiedzi

2010-02-06T22:07:29+01:00
Jezeli nie bedziesz jadla miesa bedziesz miala oslabiony organizm i problemy z rozwojem umyslowym i fizycznym
2 3 2
2010-02-06T22:13:40+01:00
Powinnas mieć diete wzbogaconą o białko ponieważ to jest nizbędne do podstawowej diety i do pracy organizmu. Nie powinnaś głodzić się jedząc same warzywa... to niekorzystnie wpłynie na twój rozwój umysłowy i fizyczny oraz możesz nabawić się chorób niedoboru białka itp...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T22:14:25+01:00
Dieta wegetariańska niesie ze sobą ryzyko niedoboru takich witamin jak B12, B2, B6 i D oraz minerałów - szczególnie żelaza, wapnia i cynku. Występują one tylko w mięsie, mleku i jego przetworach np. serach. Wprawdzie niektóre z nich znajdują się także w roślinach, lecz tylko w śladowych ilościach. To może nie wystarczyć, aby organizm funkcjonował jak należy.

Na przykład witamina B12 występuje jedynie w soi. Witamina B2 - głównie w mleku i jego przetworach. Witamina B6 jest obecna wyłącznie w rybach i mięsie. Mięso należy jeść, ale w odpowiednich ilościach, zróżnicowanie diety jest dla naszego organizmu znacznie bardziej pożyteczne gdy ma szeroki zakres witamin i mienerałów.