Odpowiedzi

2010-02-06T22:25:02+01:00
1. Za : Pieniądze szczęscia nie dają bo co z tego jak mamy pieniądze , jeśli jesteśmy chorzy i niedługo umrzemy .
Przeciw : Gdy ich nie ma to też nie jest dobrze bo żyjemy w nędznym życiu.
2. Nie za bardzo kumam o co chodzi więc chyba nie pomogę nie chce pisać głupot.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:28:15+01:00
1.
ZA:
- Pieniądze to dobro materialne, które przemija.
- Żyjemy, aby po śmierci osiągnąć życie wieczne, więć musimy dbać o dobra duchowe, a nie o materialne.
- Pieniądze dają szczęście ziemskie, a liczy się szczęście jakim jest niebo.
PRZECIW:
- Bez pieniędzy nie można przeżyć nawet jednego dnia.
- Pieniądze są nam potrzebne do zaspokajania naszych potrzeb.
- Pieniądze pozwalają nam zostać kimś na świecie.

2.
ZA:
- Trzeba znać swoje możliwości i nie wykraczać poza ich granice.
- Nigdy nie przeceniaj swoich sił.
PRZECIW:
- Trzeba wysoko ustawiać sobie poprzeczke i wierzyć, że daamy rade coś zrobić.
- Nawet, gdy coś jest teoretycznie dla Ciebie niemożliwe, rób to, bo może sie udać.
3 3 3