Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:21:25+01:00
Upiór - Tomasz Steciuk
Christine - Edyta Krzemień
2010-02-06T22:25:45+01:00
Upiór w operze (reż. Wojciech Kępczyński)
obsada:
Upiór - Damian Bogdan Aleksander/Łukasz Zagrobelny
Christine - Edyta Krzemień/Paulina Janczak/Kaja Mianowana
Piangi - Tomasz Jedz/Zbigniew Ślarzyński
Madame Giri - Anna Sztejner/Katarzyna Walczak
Raoul - Marcin Mroziński/Łukasz Talik
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T22:26:05+01:00
Upiór:Damian Bogdan Aleksander/Łukasz Zagrobelny,
Christie: Edyta Krzemień/Paulina Janczak/Kaja Mianowana


Wystarczyło troche poszperać w necie...:)