Odpowiedzi

2010-02-06T22:31:05+01:00
CHOPIN. PRAGNIENIE MIŁOŚCI

Produkcja: Polska
Rok produkcji: 2002
Premiera: 2002. 03. 01
Gatunek: Film biograficzny
2010-02-06T22:39:11+01:00
Cześć moja propozycja filmu to ,,Pianista" jest to fim o pianiście i kompozytorze (żydzie polskim) podczas II wojny światowej. Pianista nazywał się Władysław Szpilman. Jest to dramat wojenny wyprodukowany w 2002r. Wyreżyserowany przez Romana Polańskiego....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T23:30:48+01:00
Magia Muzyki
produkcja:USA 1991
reżyseria: Jeffrey Hornaday
scenariusz: Joe Gayton
zdjęcia: Robert Brinkmann
muzyka: Randy Edelman
Występują:
Richard Jordan
Heather Graham
Linda Fiorentino
John Travolta
Scott Coffey
James Walters
Glenn Quinn