Odpowiedzi

2010-02-06T22:33:05+01:00
Napisz, że w przyszłości będą rządzić komputery, świat będzie bardziej skomputeryzowany, ludzi będą zastępować roboty itd., itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:36:18+01:00
Doskonały świat wyobrażam sobie bez wojen. Ludzie są dla siebie życzliwi i uprzejmi. Na świecie panuje pokój i wszyskie kraje sobie pomagają. Na świecie nie ma bezrobocia i agrasji. Zlikwidowane są wszyskie sądy i policje ponieważ ludzie nie łamią praw. Ludzie są dla siebie braćmi.

PS. Troszke to rozwiniesz i suber będzie.