Odpowiedzi

2010-02-06T22:32:58+01:00
Syn - x
Mama - 3x
Tata - 3x+2
x+3x+3x+2=93
7x+2=93
7x=91
x=13
Syn - 13 lata
Mama - 39 lat
Tata - 41 lat
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:36:13+01:00
X-mama
y-tata
z-syn
x=3z
y=x+2
x+y+z=93
3z+3z+2+z=93
7z=93-2
7z=91 :7
z=13

x=3z
x=3*13
x=39

y=x+2
y=41
odp.mama ma 39 lat,tata41 lat a syn 13 lat
2010-02-06T22:46:42+01:00
Razem-93
syn - x
mama - 3x
tata - 3x+2

x+3x+3x+2=93
7x+2=93
7x=93-2
7x=91/7
x=13 - syn

3*13=39 - mama
3*13+2=39+2=41 - tata

odp.tata ma 41 lat, mama 39 lat , a syn 13 lat.