Odpowiedzi

2010-02-06T22:34:59+01:00
Ludzie którzy nie pokazują talentów nie znajdą dobrej pracy ponieważ gdy osoba wybiera zawód nie patrząc na swoje umiejętności nigdy w tej pracy nie rozwinie skrzydeł.



mam nadzieje ze pomogłam ;d
1 5 1
2010-02-06T22:38:22+01:00
Ci, ktorzy nie rozwijaja talentow sa "straceni", przez to , ze nie rozwijaja talentow w przyszlosci bd niezadowoleni z zycia, moga nie miec milych wspomnien z dziecinstwa,gdyz nie robili tego co umieli i ich interesowalo... brak talentu zaniza nasza samoocene, widzimy coraz mniej wartosci we wlasnej osobie...
wiec kazdy w mlodym wieku powinien rozwijac swoj talent,probowac w roznych dziedzinach, wykorzystywac swoj potencja... aby nie zmarnowac okazji jakie moga nas spotkac w zyciu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:42:05+01:00
Ci którzy nie rozwijają swoich telentów popełniają wielki błąd życiowy. Ich życie w przyszłości przestaje mieć sens. Ponieważ nie robią tego co kochają i najlepiej potrafią np, jakiś zawód tylko robią to co im przyniesie los. Taki człowiek wtedy traci swojego dobrego ducha, po pewnym czasie zauważa że z jego życiem jest coś nie tak, ale jest już za późno
1 5 1