Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T22:43:28+01:00
OGŁOSZENIE!

Dnia 11 lutego 2010 roku o godzine 13 w parku odbedzie się koncert harytatywny dla dzieci niepełnosprawnych,Zaczhęcamy do wzięcia udziału w koncercie ponieważ środki zebrane z kacji będą przekażane na leczenie dzici niepełnospranych
2 5 2
2010-02-06T22:45:38+01:00
W niedziele w miejskim ośrodku sportu i rekreacji w jaroslawiu odbedzie sie juz po raz piaty spartakiada osob niepelnosprawnych. caly dochod z tej uroczyctosci zostanie przekazany na rzecz osob niepelnosprawnyc. impreza rozpocznie sie o godzinie 10:30 msza w kosciele pod wezwaniem s.judy tadeusza w jaroslawiu. po mszy nastapi przemarsz do MOSiR-u i tam dalszy ciag imprezy. prosimy o liczne przybycie.
dyrekcja
2010-02-06T22:48:40+01:00
Ogłoszenie
Serdecznie zapraszamy na akcję charytatywną pt. ,,I ty możesz pomóc"
która odbędzie się w miejskim ośrodku kultury w ......... dnia 20.02.2010r. w godzinach 10.00 - 20.00. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone dla dzieci niepełnosprawnych i ich rehabilitację...Serdecznie Zapraszamy

Organizatorzy