Z podanych terminów wybierz tylko te,które są związane z EPIKĄ
-narrator
-podmiot liryczny
-monolog liryczny
-didaskalia
-narracja
-akcja
-fabuła
-hymn
-pieśń
-świat przedstawiony
-opis
-komedia
-opowiadanie
-bohater
-sytuacja liryczna
-czas i miejsce zdarzeń
-wydarzenia
-apostrofa
-rytm
-rym
-epizod
-motto

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:37:10+01:00
-narrator
-narracja
-akcja
-fabuła
-świat przedstawiony
-opis
-opowiadanie
-bohater
-czas i miejsce zdarzeń
-wydarzenia
2010-02-06T22:44:58+01:00
-narrator
-podmiot liryczny
-narracja
-akcja
-fabuła
-opowiadanie
-bohater
-sytuacja liryczna
-czas i miejsce zdarzeń
-apostrofa
-epizod
tak mi się zdaje ze to bedzie dobrze
2010-02-06T23:06:57+01:00
-narrator
-podmiot liryczny
-narracja
-akcja
-fabuła
-opowiadanie
-bohater
-sytuacja liryczna
-czas i miejsce zdarzeń
-apostrofa
-epizod
-świat przedstawiony
-opis