Daje za to wszystkie moje punkty bo więcej to nie mam plisss oczywiście będzieNAJJJJJJJJJJ


zad.1
a)x+y=15
b)6x+12y=120

Zad.2
a)39=x+2x+x-5
b)0,3x=90

ZAd.3oBLICZ OBWÓD I POLE KWADRATU. D- PRZEKĄTNA.
A)A=0,12DM B) D=3,04DM

4.oblicz OBWÓD I POLE DANYCH FIGUR.
A)TRÓJKĄT PROSTOKĄTNY A=3CM, B=4CM(tylko pole)
B)TRÓJKĄT RÓWNOBOCZNY A=3 3PIERWIASTEK 2 STOPNIA M
c)trójkąt równoramienny a=6, b=10
d)trapez równoramienny a=10, b=5, h=3
e.)romb a=5,1cm , h=3cm

5.Oblicz obwód i pole koła gdy jego średnica wynosi 20cm,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T23:00:16+01:00
Zad1.
/x+y=15
\6x+12y=120
/x=15-y
\6(15-y)+12y=120
/x=15-y
\90-6y+12y=120-niewiadome na lewo a wiadome na prawo
/x=15-y
\6y=30-dzielimy obustronnie przez 6
/x=15-y
\y=5
/x=10
\y=5
zad.2
a)39=x+2x+x-5
39=4x-5
34=4x/4
8.5=x
b)0.3x=90/0.3
x=300
zad.4
a)a×h/2=P
3cm×4cm/2=P
P=6cm²
zad.5
d=20cm
r=10cm
π=3.14
πr²=P
P=π(10cm)²
P=100×3,14
P=314cm²
2010-02-06T23:01:50+01:00
Zad.1
x=15-y
6x+12y=120

x=15-y
6(15-y) +12 y =120

x=15-y
90 - 6y +12y=120

x=15-y
6y=120 - 90

x=15-y
6y=30/:6

x=15-y
y=5

x=15-5
y=5

x=10
y=5