Zamień jednostki

140 g=kg
48kg=dag
84mg=dag
62g=dag
4dag=g
195g=mg
0,85dag=kg
455mg=kg

2.ciało zażono na wadze szalkowej
Waga była rónowadze ,gdy na szalce leżały odażniki
o masach:50g,2 po 40g,5g,1g,500mg,da po 200 mg,20mg i 10 mg
a-jaka jedt masa tego ciała
b-jakin jest jego cieżar

3,Które to kryształy a które ciała bezpostacioe
smoła,sadza,grafit,diament,szkło,bursztyn,ametyst,pleksiglas,żelazo,gips

Daje naj

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T00:14:36+01:00
0,14 kg
4800 dag
0,0084 dag
6,2 dag
40 g
1950000 mg
0,0085 kg
0,000455 kg

2)
50g + 2×40g + 5g + 1g + 0,5g +2 × 0,2g + 0,02g + 0,01g = 136,39g
a) m(masa)= 136,39g =0,13693 kg
b) P(ciężar) = m × g(przyspieszenie ziemskie =10m/s²
P=0,13693 kg × 10m/s²=1,3693 N (Niuton)

3) ciała bezpostaciowe : smoła,szkło,bursztyn,sadza,pleksiglas
kryształy:gips,diament,grafit,ametyst,żelazo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T00:21:17+01:00
Zad 1
140 g=0,14 kg
48kg=4800 dag
84mg=0,0084dag
62g=6,2 dag
4dag=40 g
195g=195000mg
0,85dag=0,0085kg
455mg=0,000455kg

Zad 2
a)m- 96,93g=0,09693
b)Fg- 0,9693=969,3mN

Zad 3
K-ametyst,żelazo,gips,grafit,diament
CB-pleksiglas,szkło,bursztyn,smoła,sadza

Nowa Era 1? Miałam to samo ; )