Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:54:34+01:00
A) 1,5 * 0,6 zł = 0,9 zł
b) 2,5 * 0,9 zł = 2,25 zł
c) 0,6 * 2,4 = 1,44 zł
d) 0,25 * 0,90 zł = 0,225 zł = ok. 0,23 zł
2 5 2
2010-02-06T22:59:00+01:00
A) 1,5*0,60=0,90zł
b) 2,5*0,90=2,25zł
c) 0,6*2,40=1,44zł
1,44*2,40≈3,5zł
d) 25cm=0,25m
0,25*0,90≈0,22zł
2 5 2
2010-02-06T23:04:45+01:00
A) 1,5 * 0.60 = 0,90
odp: Za półtora metra tasiemki zapłacimy 90 gr
b) 2,5 * 0,90 = 2,25
odp Za dwa i pół metra wstążki zapłacimy 2zł 25gr
c) 0.6 * 2,40 = 1,44
odp Za 60cm aksamitki zapłazimy 1zł 44gr
d) 1m = 100 cm
25cm = 1/4m
więc
90gr / 4 = 22,5 (w przyblizeniu 23)
odp Za 25 cm wstązki zapłacimy 23 gr

2 5 2