Bardzo proszę o pomoc !!!

Zad1

Ciało poruszające się ruchem jednostajnie przyspieszonym prostoliniowym osiągnęło prędkość 20 m/s po 4s trwania ruchu.
Jaką drogę przebyło ciało w tym czasie ?

WYBIERAM NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA !!!
Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T23:02:55+01:00
I odp. jest zła ze względu na to, że zastosowano wzór na ruch jednostajny a w zad. mowa o ruchu jedn. przyspieszonym/
V = 20 m/s
t = 4s
s = ?
V0 = 0
s = a*t^2/2 ; ale a = V/t ; wstawiam do wzoru na drogę

s = V/t *t^2/2

s = V*t/2

s = 20 m/s * 4 s/2

s = 40 m
2010-02-06T23:05:04+01:00
A=v/t
a= 20/4
a=5m ;d



Polecam sie na przyszłość;d