Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T23:07:29+01:00
Mazury (dawn. Mazowsze Północne, Mazowsze Pruskie, Mazury Pruskie, niem. Masuren) – kraina historyczno-etnograficzna w Polsce północno-wschodniej. Geograficznie jest częścią Pojezierza Mazurskiego i Pojezierza Iławskiego, administracyjnie wchodzi w skład województwa warmińsko-mazurskiego.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T23:58:25+01:00
Mazury to kraina historyczno-etnograficzna w Polsce północno-wschodniej. Geograficznie jest częścią Pojezierza Mazurskiego i Pojezierza Iławskiego, administracyjnie wchodzi w skład województwa warmińsko-mazurskiego.
Mazury to także duże zbiorowisko turystyczne.
Jednymi z takich atrakcji są np.:
CIEKAWE MIEJSCA
PAŁACE I DWORKI
MAZURSKA PRZYRODA
SZLAKI TURYSTYCZNE
ŚLUZY
WYSPY NA JEZIORACH
ZAMKI KRZYŻACKIE
MAZURY - FOTOGALERIE
LOTY WIDOKOWE
Na mazurach możemy także wypoczywać. Jest tam dużo hoteli, pól kempingowych, pensjonatów, restauracji i innych.

Jednym z atutów Mazur jest to, że możemy tam pływać na jeziorach lub przepływać jezioro w pław.

Myślę, że pomogłem.
1 5 1