Odpowiedzi

2010-02-06T23:11:23+01:00
Możesz zacząć od praw człowieka.
Jakie mamy prawa a co jest jednak zabronione.
Możesz znaleźć w necie jakieś cytaty o życiu i wolności i dać :).
Co Twoim zdaniem można nazwać wolnością, jak to rozumiesz. ( bo w eseju to refleksje się opisuje).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T23:13:06+01:00
Esej jest bardzo twórczą formą - nie ma tu regółek ani ogólnych zasad, którymi powinnaś się kierować. Najlepiej napisz sobie w punktach co chciałabyś (ogólnie) zawrzeć w każdym akapicie, potem uporządkuj to w odpowiadającej Ci kolejności i napisz na brudno wszystkie swoje przemyślenia wyrażając swoje własne zdanie na temat różnych aspektów związanych z głównym tematem.

Możesz zacząć czymś w stylu: "czym jest wolność dla każdego człwieka? Jaką rolę odgrywa w naszym życiu i co nam daje? Myślę, że..."

Możesz powołać się na cytaty lub aforyzmy związane z wolnością i odwołać się na nie - stwierdzić, czy zgadzasz się z nimi, czy nie, podać jakiś przykład z życia...?

Powodzenia ;)
4 3 4
2010-02-06T23:14:31+01:00
Czy wolność w życiu człowieka jest czymś dobrym...?Tak... Rodzimy się wolni, czemu mamy umierać jako ktoś zniewolony....
Temat ten daje wiele do myślenia... Nie kiedy ludzie potrafią zrobić wszystko by zyskać trochę pieniędzy...,ale czy taki człowiek będzie szczęśliwy ...




Sądzę że pomogłam choć trochę ;d
3 4 3