Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T23:12:49+01:00
...mam jeszcze całe życie przed sobą i mnóstwo planów które chce zrealizować.
1 5 1
2010-02-06T23:13:19+01:00
Boję się jaki on będzie. Nie wiem kiedy będzie i kiedy się pożegnać z innymi
1 5 1
2010-02-06T23:14:22+01:00
Niewiem co ze mną będzie po śmierci.
Próbuje sobie wyobrazić jak było jak mnie nie było jeszcze na świecie i jak będzie jak mnie już nie będzie...
Chciałabym żyć długo mieć męża i dzieci a nie umierać w wieku .....(np. 12) lat.
1 5 1