Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T23:42:23+01:00
Woj. mazowieckie, jest to rozbudowane miasto i dużo osób pracuje tam w usługach :).
woj. sloskie woj. lubelskie, sporo osób pracuje tam w rolnictwie.

( z tego co mi wiadomo to bezrobocie jest tam gdzies woj. zachodnio-pomorskie, warmińsko mazurskie a reszta się jako tako trzyma.)
2 5 2
2010-02-06T23:47:08+01:00
Według mnie najbardziej woj. Śląskie ponieważ rozbudowane jest tam górnictwo. Z tego co słyszałem to również woj. Mazowieckie.
2 1 2