Odpowiedzi

2010-02-06T23:47:21+01:00
Chwale i chciwy to wyrazy niewymienne i tak się pisze po prostu (:
bierze ,bo biorę na r się wymienia
burczy to tez niewymienne chyba
kochanki bo kochac
jaszczurzy bo jaszczurka na r sie wymienia

Liczę na naaj (:
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T23:52:59+01:00
Chwale,chciwy-na początku wyrazy przed spółgłoską
kochanki-w środku wyrazu przed samogłoską
bierze-bo biorę,rz wymienia się na r
jaszczurzy -bo jaszczurka wymiana, rz na r
1 4 1