Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T07:28:16+01:00
W latach 1807-1815 istniało Księstwo Warszawskie, którego pierwszym i jedynym władcą był Fryderyk August I, król saski, wnuk polskiego króla Augusta III. Księstwo to zostało utwożone prze zNapoleona
21 4 21
2010-02-07T07:34:53+01:00
2010-02-07T09:20:03+01:00
Władcą był książę Fryderyk I August a księstwo zostało założone przez Napoleona.
11 3 11