Odpowiedzi

2010-02-07T08:25:00+01:00
- człowiek z charakterem - człowiek o wyraźnych cechach charakteru; mający zawsze swoje zdanie i wie czego chce;

- człowiek bez charakteru - człowiek słabego charakteru, o niewyraźnych cechach, nijaki

- czarny charakter - człowiek o negatywnych cechach, zły, fałszywy;

- leżeć w charakterze- być stałą, pewną cechą.

26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T08:33:31+01:00
1.człowiek o wyraźnych cechach charakteru
2.człowiek słabego charakteru
3.przewrotny i zły
4. walczacy o swoje
5. odważny , pewny siebie .
23 3 23
2010-02-07T08:56:59+01:00
* człowiek pełen emocji, zacięty, potrafiący bronić swoich racji
*człowiek uległy, bez własnego zdania
*ktoś zły, mający nieprzychylne usposobienie i nieuczciwe zamiary
*niezłomny, nieugięty
*coś jest u kogoś normą, zawsze w podobnych sytuacjach ta osoba zachowuje się tak samo.
18 4 18