Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T08:42:51+01:00
To inaczej złote myśli,przesłania.
jak np. 'Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą'
24 3 24
2010-02-07T08:44:58+01:00
Aforyzmy to zwięzłe jednozdaniowe wypowiedzi, które wyrażają prawdę moralną ( lub też filozoficzną ), w zaskakujący sposób.
Autorami aforyzmów był np. Aleksander Świętochowski, czy Andrzej Majewski i Stanisław Jerzy Lec .

32 3 32
2010-02-07T08:47:35+01:00
Aforyzmy, Cytaty, Przysłowia, Złote Myśli, Sentencje, Maksymy . zwięzła, lapidarna, przeważnie jednozdaniowa wypowiedź, wyrażająca ogólną prawdę filozoficzną lub moralną, w sposób zaskakujący i błyskotliwy. Aforyzm nie wyraża myśli powszechnie uznanych, lecz spostrzeżenia osobiste, wyrażone w sposób nieoczekiwany, wieloznaczny, metaforyczny, z użyciem paradoksu, antytezy . Aforyzm cechuje prostota i zrozumiałość .
27 4 27