Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T08:50:19+01:00
A)2 do drugiej i 2 do siudmej
B)5 do piątej i 5 do pietnastej
C)10 do piątej i 10 do piędziesiątej

a) 4 i 8
b) 5 i 5
c) 0 i 0
2010-02-07T08:51:13+01:00
A) 2² - 4
2 do 7 = 128 cyfra jedności - 8
b) 5 do piątej = 3125 cyfra jedności - 5
5 do 15 = 30517578125 cyfra jedności - 5
c) W cyfrze jedności zawsze będzie 0
2010-02-07T08:52:08+01:00
A) 2² = 2*2=4 w rzędzie jedności 4
2⁷=2*2*2*2*2*2*2=256 w rzędzie jedności 6
b) 5⁵= 5*5*5*5*5=3125 w rzędzie jedności 5
5¹⁵=5*5*5*5....*5*5*5=