Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:07:10+01:00
Droga Jolie!!!

Witaj,
co u Ciebie? U mnie wcale nie tak dobrze. Wiesz, że mieszkam w Polsce,a przynajmniej mi się tak wydaje. Zaborcy podzielili się Polską i jestem pod zaborem Pruskim. Niemcy są okrutni dla nas!!! W szkole tylko religia odbywa się po Polsku. Nie wolno nam używać Polskiego języka. Wielu moich 18-letnich kolegów zostało zmuszonych do uczęszczania w wujsku... Również mój tata i brat są w pruskiim wojsku.
Muszę kończyć i potajemnie wysłać Ci ten list,
serdecznie pozdrawiam, (twoje imię).
5 4 5
2010-02-07T10:58:33+01:00
Droga Marto!!!
Na pewno wiesz że polska straciła niepodległość.Trzech zaborców podzieliło naszą ojczyznę.Ja z rodzinom jestem w zaborze austriackim.Może zacznę od dobrych stron tego zaboru.Uczę się swobodnie w języku polskim.Mamy nawet dwa uniwersytety w Krakowie i Lwowie.jednym słowem kultura polska w tym zaborze stoji na wysokim poziomie, a poza tym krucho niema pracy w fabrykach nie którzy moi znajomi nie dojadają.gospodarka i rolnictwo jest na bardzo złym poziomie. tata myśli o wyjeździe do zaboru pruskiego bo tam gospodarka rozwija się szybko i prężnie,to tyle do zobaczenia mam nadzieje że odpiszesz.

do zobaczenia......podaj swoje imię


1 5 1