Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:10:00+01:00
1.Adasiu, jak to jest byc nazwanym "Szatanem"?
2.Jak ćwiczysz swój umysł, przecież on cię nie zawodzi?
3.Powiedz, czy naprawdę tak bardzo kochasz Wandę Gąsowską?
4.Jak to było spotkać się z Francuzem?
5.Dlaczego tak bardzo ufasz panu Gąsowskiemu?
2010-02-07T09:12:47+01:00
1. Panie Adamie skąd u pana tak nieprzeciętny dar "detektywistyczny" ?
2. Skąd w panu tyle odwagi?
3. Co pan uważa o uczuciu łączącym pana i panią "kozę"?
4. Dlaczego pan zgodził się na uczestniczenie w owej zagadce?
5. Co pan myśli o przyjaźni?

Autor:Kowal9415