Odpowiedzi

2010-02-07T09:13:01+01:00
Rola - to postać w którą musimy się w cielić
kulisy - część teatralna za sceną
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T09:14:58+01:00
Rola - stanowi zespół praw, a także obowiązków, które powstają na skutek zajmowania określonej pozycji społeczne
kulis - cześć teatru za sceną
Proszę :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:15:20+01:00
-ROLA-tekst , postać w utworze . Wcielenie aktorskie, odgrywanie przez kogoś wymyślonej lub prawdziwej postaci
-KULISY- element dekoracji scenicznej
-miejsce za sceną gdzie trwają przygotowania do występu
- czarna kotara wisząca po bokach lub u góry sceny w celu ukrycia elementów technicznych sceny
1 5 1