Która z książek która z książek którą czytałeś była dla ciebie "wrotami do Fantazjany"? Uzasadnij dlaczego. Zachęć kolegów do jej przeczytania w krótkiej pisemnej wypowiedzi

Plany pisemnej wypowiedzi
a. autor i tytuł książki,
b. tematyka,
c.uzasadnienie wyboru książki (twoje wrażenia)
d.zachęta skierowana bezpośrednio do kolegów.

Ludzie piszcie o której książce chcecie.

2

Odpowiedzi

2010-02-07T09:23:37+01:00

Krystyna Boglar i Mirosław Tokarczyk "Dwaj z Galaktyki Gryfa"
Książka opowiada o dwóch kosmitach, którzy postanowili poznać Ziemie i jej mieszkańców oraz panujące tu przepisy i obowiązki.
Ta książka jest pełna humoru i smiesznych wydarzeń. Postacie dziwnie się wypowiadają, bo są pierwszy raz na Ziemi. Według mnie książka ta rozwesela i pobudza fantazję. Przeczytajcie, bo wprowadzi ona w wasze życie trochę jasnych kolorów.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:28:45+01:00
Moim zdaniem wrotami do fantazjany jest książka pt.,,Ania z Zielonego Wzgórza autorstwa Lucy Maud Montomery. Opowiada o sierocie, która została zaadoptowana przez rodzeństwo. Ania przeżywa smutne, ale i radosne chwile. Lubię tą książkę, ponieważ Ania jest bardzo dobrym przykładem do naśladowania, ale niekiedy puszcza wodze wyobraźni. Warto przeczytać tą książkę.
4 5 4