Odpowiedzi

2010-02-07T09:40:05+01:00
-Wiązania jonowe: MgCl2, NaBr, KCl
- Wiązania kowalencyjne niespolaryzowane: Br2, H2, O2, F2, S2
- Wiązanie kowalencyjne spolaryzowane: CO2, H2S, NH3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:45:05+01:00
Wiązania jonowe :
MgCl₂
NaBr
KCl
Wiązania kowalencyjne niespolaryzowane :
Br₂
H₂
O₂
F₂
S₂
Wiązania kowalencyjne spolaryzowane :
CO₂
H₂S
NH₃

Pozdrawiam :)
1 5 1