Główny składnik powietrza azot topnieje w temperaturze -209,86 stopni Celsjusza ,a wrze w temperaturze -195,8 stopni Celsjusza.Oblicz w stopniach Celsjusza różnicę między temperaturą wrzenia i topnienia azotu.
Proszę pomóżcie :)
Proszę o dobre obliczenia:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:38:46+01:00
2010-02-07T09:39:44+01:00
209,86-196,80=14,06
Różnica pomiędzy temperaturą wrzenia a temperaturą topnienia wynosi 14,06 stopnia celsjusza.
1 4 1