Kto wie jak to zrobić ??? Pobrałam Mozillę i bear share . I jak wyświetlam na Firefox nową kartę to nie mogę szukać w Google tylko w tym bear share chodzi mi o to na pewno każdy to ma Jak zmienić boczną przeglądarkę na Mozilli nie chodzi mi o domyślną przeglądarkę i na pewno da się to zmienić liczę na was . Proszę o szybką odpowiedź

3

Odpowiedzi

2010-02-07T09:35:45+01:00
Jak masz to okienko w którym chcesz wyszukiwać, to rozwiń listę i wybierz google
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:36:35+01:00
Jeżeli chodzi o to o co myślę, to tak gdzie jest boczna wyszukiwarka, tam gdzie się wpisuje tekst , to obok jest taki znaczek, w twoim wypadku bear share :) i kliknij w tą ikonkę i zmień ją na google :) To taki znaczek "g" ;]
2010-02-07T10:31:40+01:00
Jak masz okienko gdzie się wpisuje teks to rozwiń. Tam masz taką strzałeczkę i wybierz google