Odpowiedzi

2010-02-07T09:44:12+01:00
X=1/tgα+sin/cos
x=cos/sin+sin/1+cos
x=cos+cos²+sin²/sin(1+cos)=cos+1/sin(1+cos)=1/sin

x=1/sin
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T09:46:27+01:00
(1/tgα)+(sinα/1+cosα) =
= ctgα + (sinα/1+cosα) =
= (cosα/sinα) + (sinα/1+cosα) =
= (cosα(1+cosα)+sin²α)/(sinα(1+cosα)) =
= (cosα+cos²α+sin²α)/(sinα(1+cosα)) =
= (cosα+1)/(sinα(1+cosα)) =
= 1/sinα

odp: x = 1/sinα
8 3 8