Odpowiedzi

2010-02-07T09:53:55+01:00
1.Broniące prometeusza:
-pomagał ludzią(zdobył dal nich ogień)
-to była pomoc bezinteresowna



2.Oskarżające prometeusza:
-ukradł ogien (to jest kradzież)
-spoktakała go okrtuna kara za to pzrestepstwo


więcej już nie wiem
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T10:15:40+01:00
Broniące :
Chciał pomóc ludziom .
Robił to z miłością do ludzi .
Chciał by jego lud miał jak najlepsze życie

Oskarżające :
Sprzeciwił się Bogom
Naraził swoje i ludzi życia by zdobyć światło .

Tyle powinno wystarczyc
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:47:30+01:00
Broniące :
Chciał pomóc ludziom .
Robił to z miłością do ludzi .
Chciał by jego lud miał jak najlepsze życie
to była pomoc bezinteresowna

Oskarżające :
Sprzeciwił się Bogom
Naraził swoje i ludzi życia by zdobyć światło .
-ukradł ogien (to jest kradzież)
4 5 4