Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:01:37+01:00
P=½*(a+b)*h
a=18
b=6
18-6=12
12:2=6
h²+6²=10²
h²=100-36
h²=64/√
h=8
P=½*24*8=96cm²
2010-02-07T10:04:17+01:00
Ramiona: 10cm
podstawa górna: 6cm
podstawa dolna:18cm
wzór na pole trapezu: P=½×(a+b)×h

18-6=12
12:2=6
h²+6²=10²
h²=100-36
h²=64/√
h=8
P=½×24×8=96cm²
2010-02-07T10:04:59+01:00
P=a+b/2×h
P=18+6/2×10
P=24/2×10
P=12×10
P=120cm²

/ kreska ułamkowa