Zad.1 Przedstaw wyrażenie 4a do kwadratu (2) - 3ab w postaci :

a)sumy dwóch sum algebraicznych,
b)różnicy dwóch sum algebraicznych.

Zad.2 Wykonaj następujące działania:

a)Do sumy liczb a i b dodaj ich różnicę.
b)Od sumy liczb a i b odejmij ich różnicę.
c)Od różnicy liczb a i b odejmij sumę podwojonej liczby a i połowy liczby b.


Proszę o szybką odpowiedź .


2

Odpowiedzi

2010-02-07T10:05:08+01:00

a)a-b+a+b
b)a+b-(a-b)
c)a-b-(2a-1/2b)
TO odpowiedż
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:50:55+01:00
Zad.1
4a²-3ab
a) (a²+3a²) + (-4ab+ab)
b) (a²+3a²) - (2ab+ab)

Zad.2
a) (a+b) + (a-b)
b) (a+b) - (a-b)
c) (a-b) - (2a+ 0,5b)

proszę ;)
67 4 67