Odpowiedzi

2010-02-07T10:16:12+01:00
Przed przemianą: skąpy, nieczuły, złośliwy, chamski, egoista
Po przemianie: pomocny, czuły, dobry, łagodny, altruista
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:17:30+01:00
Przed zmianą:
-samotny
-egoistyczny
-nie miły
-samolubny
-zły
-bezduszny
-złośliwy
skąpy

po zmianie
-miły
-litościwy
-rodzinny
-przyjazny
-lubiany
-poczciwy

8 4 8
2010-02-07T10:17:43+01:00
Przed przemianą:zły, złośliwy,chciwy,bezduszny,egoista,
Po przemianie: dobry,dobroduszny,uczuciowy,pomocny,
1 5 1