Odpowiedzi

2010-02-07T10:29:44+01:00
Liczba poj.
m-sierota
d-sierota
c-sierocie
b-sierota
n-sierotą
ms-sierocie
w-sierota!

liczba mnoga.
m-sieroty
d-sieroty
c-sieroty
b-sieroty
n-sierotami
ms-sierotach
w-sieroty!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:14:59+01:00
Liczba pojedyńcza
M.hrabia, muzeum, sierota
D.hrabi, muzea, sieroty
C.hrabiemu, muzeum, sierocie
B.hrabia, muzeum, sierota
N.hrabią, muzeum, sierotą
MS.hrabim, muzeum, sierocie
W.hrabio, muzeum, sieroto

Liczba mnoga
M. hrabiowie, muzea, sieroty
D. hrabi, muzeów, sierot
C.hrabiom, muzeom, sierotą
B.hrabiowie, muzea, sieroty
N.hrabiami, muzeami, sierotami
MS. hrabiach, muzeach, sierotach
W. hrabiowie, muzea, sieroty