Odpowiedzi

2010-02-07T10:22:55+01:00
Liczby : 9 i 8

(9+1)+(8/2)=10+4=14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:28:36+01:00
X - jedna liczba
y - druga liczba

x + y = 17
x + 1 + ½y = 14

x = 17 - y
17 - y + 1 + ½y = 14

x = 17 - y
18 - ½y = 14

x = 17 - y
-½y = 14 - 18

x = 17 - y
-½y = -4 | * (-2)

x = 17 - y
y = 8

x = 17 - 8
y = 8

x = 9
y = 8

Odp jedna z tych liczb to 9, a druga to 8

~ Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1