Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:32:26+01:00
446- ilość stron pierwszej ksiażki
39- ilosc wierszy na stronie pierwszej książce
55- ilość znaków ---- | | ------
x- ilość stron drugiej ksiażki
50- ilość wersów na stonie drugiej ksiazki
72- ilość znaków -------- | | -----------

39*55*446= 50*72*x
956670=3600x/:3600
x=265,7=256 str

Odp. Ta ksiązka miała by 256 stron.
1 5 1
2010-02-07T11:36:50+01:00
Strony pierwszej ksiażki---446
Wiersze na stronie pierwszej---39
Znaczi na pierwszej stronie---55
Strony drugiej książki---x
Wersy na stronie drugiej książki---50
Znaczki na stronie drugiej książki---72
39*55*446= 50*72*x
956670=3600x/:3600
x=265,7=256 str
Odp.Książka miałaby 256 stron.