Moja rybka chyba nie jje. Poprzednia rybka gdy sypało jej się jedzenie podpływała i je jadła a ta nie podpływa. Jak myslicie, czy ona je gdy nie patrze a może jej nie smakuje? OBSERWUJE JĄ CIĄGLE I NIE WIDZIAŁAM ZEBY JADŁA. Ogólnie mało pływa po kuli... Matwię sie ;( Pomóżcie
Z góry dzięki za odp. ;]*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:30:47+01:00
Ja jak miałam rybke to ona często jadła w nocy kiedys obudziłam się to widziałam jak jadła. W dzień nie widziałam żeby jadła.Ale różnie może być z Twoją moze chora jest albo spróbuj jej dać inną karmę. Czytałam że rybki lubią podjadać w nocy
2010-02-07T10:30:48+01:00
Może jest chora ?Skoro nie chce jeść to może ma otłuszczenie narządów wewnętrznych lub zapalenie przewodu pokarmowego.
Spróbuj może zmienić jej pokarm, popytaj w sklepie zoologicznym.
2010-02-07T10:39:30+01:00
Może rybka, którą teraz masz musi jeść coś innego niż twoja poprzednia rybka. Spróbuj kupić jej jakąś inną karmę (niektóre z ryb akwariowych jedzą małe robaczki), a jeśli nadal nie będzie nic jadła to spytaj, co się dzieje kogoś ze sklepu zoologicznego, w którym ją kupiłeś.