Poprosze o przetłumaczenie :)

Campaign against school bags

Today British students started a campaign against school rucksack- because they are too heavy. Our rucksack are a pain in the back said Carrie Shorter, fourteen of London. We just arent strong enough to carry them.
A typical rucksack contains five exercise book, four textbook a lunch box a sports kit, a pair of trainers a bottle of water and (for girls) a make-up bag

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:41:43+01:00
Kampania przeciwko tornistrom

Dziś brytyjscy studenci zaczęli kampanię przeciwko szkolnym tornistrom one są zbyt ciężkie. Nasze plecaki są bólem, powiedzmy, że nie da się ich nosić. Właśnie nie mamy dostatecznie mocno nieść ich. Typowy plecak powinien zawierać pięć zeszytów, cztery podręczniki, lunch, pudło sporty, komplet, para trenerów, butelka wody i (dla dziewczyn) kosmetyczka.


Dość dziwny ten tekst, kilka błędów było w pisowni angielskiej.
2010-02-07T10:46:24+01:00
Kampania przeciwko torbom szkolnych uczniów. Dziś brytyjskie szkoły rozpoczęły kampanię przeciwko plecakowi szkolnemu, ponieważ są one zbyt ciężkie. Nasze plecaki powodują bóle pleców - powiedział Carrie Shorter ( lat czternaście - Londynie). Nasze ramiona nie są wystarczająco silne, aby je nosić. Typowy plecak zawiera pięć książek, cztery podręczniki, drugie śniadanie ,zestaw sportowy, butóty sportowe, butelka z wodą i (dla dziewczyn) kosmetyczka
2010-02-07T10:57:04+01:00
Kampania przeciwko szkolnym plecakom
Dziś Brytyjscy uczniowie rozpoczeli kampanie przeciwko szkolnym plecakom - ponieważ są one zbyt ciężkie.
Wszystkie plecaki sprawiają ból w plecy mówi Carrie Shorter 14-latka z Londynu. Nie jesteśmy zbyt silni do noszenia ich. Typowy plecak mieści 5 książek do ćwiczeń (czyli 5 ćwiczeń) 4 podręczniki pudełko z lunchem strój na wf pare trampek butelkę wody i dla dziewczyn kosmetyczkę z kosmetykami do makijażu