Podaj nazwy glonów : jednokomórkowych, wielokomórkowych.
i jeszcze : (ćw.przyroda dla klasy piątej- nowa era) korzystając ze schematu w podręczniku (90) uzupełnij :
Barwa światła, głębokość na jaką dociera światło, występujące glony

2

Odpowiedzi

2010-02-07T10:40:18+01:00
Tradycyjnie glony dzieli się na następujące gromady (typy):

* eugleniny
* tobołki
* chryzofity (złotowiciowce, różnowiciowce i okrzemki)
* zielenice (np. zawłotnia, toczek, pierwotek)
* krasnorosty
* brunatnice
* glaukocystofity
* rafidiofity
* sinice
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:50:10+01:00
Glon jednokomurkowy to okrzemki(plankton)
6 3 6