Mam to przetłumaczyć:

Greg: I'm quite hungry. Are there any biscuits?
Polly: I'm not sure. Um, no, there aren't.
There are no biscuits and there aren't
any cakes but there are some cheese
sandwiches.
Greg: Is there any meat?
Polly: Yes, there's some cold chicken. And
here are some tomatoes.
Greg: Thanks. Mmm! Nice chicken! Is there
any ketchup?
Polly: Yes, there's a bottle in the bag. Here.
Greg: Great. Yuk! This isn't ketchup!
Polly: Oh sorry. My fault. It's hot chilli sauce!

Prosze o szybkom odpowiedź!!!

2

Odpowiedzi

2009-10-08T17:50:51+02:00
Greg: jestem całkiem głodny. Są tam jakiekolwiek herbatniki? Polly: nie jestem pewny. Um, nie, tam nie są. Tam nie są żadnymi herbatnikami i tam nie są jakimikolwiek ciastami ale tam są jakimiś kanapkami z serem. Greg: jest tam jakiekolwiek mięso? Polly: tak, być jakiś kurczak na zimno. I tu są jakimiś pomidorami. Greg: Podziękowania. Mmm! Smaczny kurczak! Jest tam jakikolwiek keczup? Polly: tak, być butelka w torbie. Tu. Greg: Wielki. Fu! To nie jest keczup! Polly: o żałosny. Moja wina. Jest gorąco ostry sos z chili!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T17:55:52+02:00
Hmm... Nie wiem czy przetłumacze ci to co do słowa ale tak mniej więcej...
G: Jestem głodny. Są tu jakieś biszkopty?
P: Nie jestem pewna. Um, nie ma... Nie ma biszkoptów i ciastek ale jest kanapka z serem.
G: Jest tam jakieś mięso?
P:Jest zimny kurczak. No i są pomidorry.
G:Dzięki. Mmmm! Smaczny ten kurczak! Jest keczup?
P:Jest jedna butelka w torebce. O tu.
G: Świetnie! Ekhem! Yu.... To nie jst keczup!
P: Oh przepraszam. Mój błąd... To sos czili!

Pomogłam ;d?