Odpowiedzi

2010-02-07T11:09:11+01:00
Byli bardzo zadowoleni i cieszyli się z tego. Dużo balowali.
18 1 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:10:14+01:00
Mieszkańcy Narni, król PIotr, król Edmund, królowa Zuzanna i młoda królowa Łucja byli wręcz bardzo zadowolenie, wydano przyjęcie na cześć zwycięstwa. Ale sam Aslan zabił Białą Czarownice wszyscy są za to jemy bardzo wdzieczni
4 3 4
2010-02-07T12:19:02+01:00
Wszyscy byli bardzo szczęśliwi.
Wydano więc huczne przyjęcie.
Ta wieść była bardzo miła dla mieszkańców Narnii


:)
8 2 8