Odpowiedzi

2010-02-07T10:44:35+01:00
Mogą byc 2 definicje kościoła.

1. Kościół - jest to budynek sakralny, w którym spotykają się wierni.
2. Kościół - jest to wspólnota wiernych, którzy wierzą w Boga.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:44:58+01:00
Kościół jest :
- owczarnią,
- winnicą ,
- polem uprawnym ,
- rolą Bożą ,
- naszą Matką ,
- ludem Bożym ,
- Bożą budowlą
2 4 2
2010-02-07T10:45:37+01:00
Kościół jest to zgromadzenie wiernych,
1 1 1