W imieniu Róży napisz kartkę pocztową ,w której sprubujesz namówić Małego Księcia do powrotu na planetę b-612 .Podaj przynajmniej dwa powody ,które zachęciły by Małego Księcia do powrotu.

Pilne ! na jutro !
Nie piszcie czegos typu "nie wiem" "nie umiem tego zrobić" "nie pomogę ci" Odrazu zgłaszam jako spam i i tak nie dostaniecie punktów . Prosze o pomoc!;*

3
ej a jak tu się dodaje odpo bo nwm jestem nowa xd :(

Odpowiedzi

2010-02-07T10:53:57+01:00
Planeta B-612 Drogi Książe! Nie ukrywam po co pisze. Chciałabym żebyś wrucił na planete B-612. Gosienice któe zostawiłeś żeby mieć z nich motyle już się w nie zmieniły są śliczne, lecz już niedługo wogólee nic nie będzie na planecie, ponieważ wyrastają baobaby i niedługo z niej nic nie zostanie nawet motyli. Proszę cię wruć i uratuj planete. Róża
27 3 27
2010-02-07T10:57:39+01:00
Mój drogi kolego!
Dawno do ciebie nie pisałam i nie kontaktowałam sie z tobą.
Bardzo Cię proszę abyś wrócił na planetę b-612,ponieważ przecież sam wiesz że byłeś mile widziany na niej.Masz na tej planecie wiele przyjaciół,a planeta jest przepięknie obdarzona pieknami natury:zwierząt i roślin.
29 2 29
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:32:11+01:00
Mój przyjacielu!
Wiem, pewnie jesteś na mnie zły. Dlatego chciałabym Cię bardzo przeprosić za moje zachowanie. Proszę Cię, wróć na B-612! Bardzo za Tobą tęsknię, naprawdę... Poza tym potrzebuję Twojej pomocy- nie ma mi kto pomóc z baobabami. Obiecuję, że już nie będę taka zarozumiała. Proszę, wróć!
Róża
56 4 56